REGULAMENTELE MAGAZINULUI ONLINE MIKESPORT.RO

Valabil de la 1 ianuarie 2023


Pentru comenzile plasate până la 31 decembrie 2022, regulamentul poate fi găsit aici -> https://www.mikesport.ro/regulamente-pana-la-31-decembrie-2022.html



CUPRINS:

  1. DISPOZIȚII GENERALE
  2. SERVICII ELECTRONICE ÎN MAGAZINUL ONLINE
  3. CONDIȚII PENTRU ÎNCHEIEREA UNUI ACORD DE VÂNZARE
  4. METODE ȘI TERMENE DE PLATĂ PENTRU PRODUS
  5. COST, METODE ȘI TIMP DE LIVRARE A PRODUSULUI
  6. PROCEDURA DE PRELUCRARE A PLÂNGERILOR
  7. METODE EXTRAJUDICIALE DE REZOLVARE A RECLAMĂRILOR ȘI DE URMĂRIRE A RECLAMĂRILOR, CA ȘI REGULI DE ACCES LA ACESTE PROCEDURI
  8. DREPTUL DE A RETRAGA DIN CONTRACT
  9. DISPOZIȚII PRIVIND ANTREPRENORII
  10. RECENZII DE PRODUSE
  11. DISPOZIȚII FINALE
  12. MODEL DE FORMĂ DE RETRAGERE DIN CONTRACT


Aceste reglementări privind magazinul online au fost pregătite în conformitate cu legislația aplicabilă consumatorilor din Polonia și Uniunea Europeană. Magazinul online www.mikesport.ro are grijă de drepturile consumatorilor. Consumatorul nu poate renunța la drepturile care îi sunt conferite prin Legea cu privire la drepturile consumatorilor. Prevederile contractelor mai puțin favorabile consumatorului decât prevederile Legii privind drepturile consumatorilor sunt invalide, iar în locul lor se vor aplica prevederile Legii drepturilor consumatorilor. Prin urmare, prevederile acestor regulamente nu sunt menite să excludă sau să limiteze drepturile consumatorilor care le sunt conferite de dispozițiile legale obligatorii, iar eventualele îndoieli ar trebui explicate în beneficiul consumatorului. În cazul oricărei nerespectări a dispozițiilor prezentului regulament cu dispozițiile de mai sus, aceste prevederi vor prevala și ar trebui aplicate.

1. DISPOZIȚII GENERALE

1.1 Magazinul online disponibil pe www.mikesport.ro este condus de MICHAŁ ŚLIWA care conduce o afacere sub numele de MICHAŁ ŚLIWA MIKE SPORT înscris în Registrul central și informații privind activitatea economică a Republicii Polonia păstrate de ministrul competent pentru economie, având: adresa locului de desfășurare a activității comerciale: ul. Łanowa 55 L , 32-050 Skawina / Polonia, NIP PL9442129646, REGON 120142715, adresa de e-mail: shop@mikesport.eu, număr de telefon: + 48 12 312 53 09, adresa locală de livrare (adresa companiei de logistică, de unde corespondența este înaintat polonezului): Olza Logistic - Mike SPORT Matei Corvin 48, 410142, Oradea, jud. Bihor, România


1.2. Aceste reglementări se adresează atât consumatorilor, cât și antreprenorilor care utilizează magazinul online, cu excepția cazului în care o anumită dispoziție a regulamentelor prevede altfel.


1.3. Magazinul online vinde suplimente alimentare, care în lumina Legii privind siguranța alimentară și nutrițională (Jurnalul de legi 2006 nr. 171, articolul 1225, cu modificările ulterioare) nu constituie un produs medicamentos și produsele alimentare sub formă de capsule, drajeuri, comprimate, pliculețe cu pulbere, fiole lichide, sticle cu picurătoare și alte forme similare. Scopul lor este doar de a suplimenta dieta clientului cu vitamine, minerale sau alte substanțe cu efect nutrițional sau de altă natură fiziologică. Suplimentele alimentare vândute în magazinul online nu pot și nu înlocuiesc medicamentele prescrise clientului de către un medic.


1.4. Administratorul datelor cu caracter personal prelucrate în Magazinul online în legătură cu implementarea prevederilor prezentului regulament este Vânzătorul. Datele cu caracter personal sunt prelucrate în scopuri, pentru perioada și pe baza temeiurilor și principiilor stabilite în politica de confidențialitate publicată pe site-ul magazinului online. Politica de confidențialitate conține în principal reguli privind prelucrarea datelor cu caracter personal de către Administrator în Magazinul online, inclusiv motivele, scopurile și perioada prelucrării datelor cu caracter personal și drepturile persoanelor vizate, precum și informații despre utilizarea cookie-urilor și a instrumentelor analitice în Magazinul online. Utilizarea magazinului online, inclusiv efectuarea de achiziții, este voluntară. În mod similar, furnizarea de date cu caracter personal de către Beneficiarul Serviciului sau Clientul care utilizează Magazinul online este voluntară, sub rezerva excepțiilor indicate în politica de confidențialitate (încheierea contractului și obligațiile legale ale Vânzătorului).


1.5. Definiții:

1.5.1. BATERIE, ACUMULATOR - o baterie plumb-acid sau o baterie plumb-acid în sensul Legii privind bateriile și acumulatorii.

1.5.2. ZIUA LUCRĂRII - o zi de luni până vineri, cu excepția sărbătorilor legale.

1.5.3. FORMULAR DE ÎNREGISTRARE - un formular disponibil în Magazinul online care vă permite să creați un cont.

1.5.4. FORMULAR DE COMANDĂ - Serviciu electronic, un formular interactiv disponibil în Magazinul online care permite plasarea unei Comenzi, în special prin adăugarea de Produse în coșul electronic și definirea termenilor Acordului de vânzare, inclusiv modalitatea de livrare și plată.

1.5.5. CLIENT - (1) o persoană fizică cu capacitate juridică deplină și, în cazurile prevăzute de reglementările aplicabile în general, și o persoană fizică cu capacitate juridică limitată; (2) persoană juridică; sau (3) o unitate organizațională fără personalitate juridică, pe care legea o acordă capacitate juridică - care a încheiat sau intenționează să încheie un acord de vânzare cu Vânzătorul.

1.5.6. COD CIVIL - Legea Codului civil din 23 aprilie 1964 (Jurnalul de legi 1964 nr. 16, pct. 93, cu modificările ulterioare).

1.5.7. CONT - Serviciu electronic, o colecție de resurse din sistemul ICT al furnizorului de servicii marcat cu un nume individual (autentificare) și o parolă furnizate de Beneficiarul serviciului, în care datele furnizate de Beneficiarul serviciului și informații despre Comenzile plasate de acesta în Online Magazinul este colectat.

1.5.8. NEWSLETTER - Serviciu electronic, serviciu de distribuție electronică furnizat de furnizorul de servicii prin e-mail, care permite tuturor beneficiarilor de servicii care îl utilizează să primească automat de la furnizorul de servicii conținut ciclic al edițiilor ulterioare ale buletinului informativ care conțin informații despre produse, știri și promoții Magazin online.

1.5.9. PRODUS - un obiect mobil disponibil în Magazinul online care face obiectul Acordului de vânzare încheiat între Client și Vânzător.

1.5.10. REGULAMENTE - aceste reglementări ale magazinului online.

1.5.11. MAGAZIN ONLINE - magazinul online al furnizorului de servicii disponibil la adresa de internet: www.mikesport.ro .

1.5.12. DISTRIBUITOR; FURNIZOR DE SERVICII - MICHAŁ ŚLIWA care desfășoară o afacere sub numele MICHAŁ ŚLIWA MIKE SPORT înscris în Registrul central și informații privind activitatea economică din Republica Polonia păstrate de ministrul responsabil cu economia, având: adresa locului de desfășurare a activității: ul. Łanowa 55 L , 32-050 Skawina, NIP PL9442129646, REGON 120142715, adresa de e-mail: shop@mikesport.eu, număr de telefon: + 48 12 312 53 09, adresa locală de livrare (adresa companiei de logistică de la care este expediată corespondența către Polonia):Olza Logistic - Mike SPORT Matei Corvin 48, 410142, Oradea, jud. Bihor, România

1.5.13. ACORD DE VÂNZARE - un contract de vânzare a produselor încheiat sau încheiat între Client și Vânzător prin intermediul Magazinului online.

1.5.14. SERVICIU ELECTRONIC - un serviciu furnizat electronic de către Furnizorul de servicii destinatarului serviciului prin intermediul magazinului online.

1.5.15. PRESTATORUL SERVICIULUI - (1) o persoană fizică cu capacitate juridică deplină și, în cazurile prevăzute de reglementările aplicabile în general, și o persoană fizică cu capacitate juridică limitată; (2) persoană juridică; sau (3) o unitate organizațională fără personalitate juridică, pe care legea o acordă capacitate juridică - folosind sau intenționând să utilizeze Serviciul electronic.

1.5.16. ACTUL DREPTURILOR CONSUMATORILOR - Legea din 30 mai 2014 privind drepturile consumatorilor (Jurnalul de legi din 2014, articolul 827, cu modificările ulterioare).

1.5.17. ACTUL BATERIEI ȘI ACUMULATORILOR - Legea din 24 aprilie 2009 privind bateriile și acumulatorii (Jurnalul de legi 2015.687 modificat).

1.5.18. UTILIZATOR FINAL - o entitate care utilizează electricitate din baterii sau acumulatori în sensul Legii privind bateriile și acumulatorii.

1.5.19. COMANDĂ - Declarația de intenție a Clientului prezentată prin intermediul Formularului de comandă și care vizează direct încheierea unui Acord de vânzare a produselor cu Vânzătorul.

2. SERVICII ELECTRONICE ÎN MAGAZINUL ONLINE


2.1. Următoarele servicii electronice sunt disponibile în magazinul online: cont, formular de comandă și buletin informativ.

2.1.1. Cont - utilizarea Contului este posibilă după finalizarea unui total de trei pași consecutivi de către Client - (1) completarea Formularului de înregistrare, (2) făcând clic pe câmpul „Creați un cont” și (3) confirmând dorința de a crea un Cont făcând clic pe linkul de confirmare trimis automat la adresa de e-mail furnizată. În formularul de înregistrare, este necesar ca Destinatarul serviciului să furnizeze următoarele date ale beneficiarului serviciului: numele și prenumele, adresa de e-mail și parola.

2.1.1.1. Serviciul electronic de cont este furnizat gratuit pentru o perioadă nedeterminată. Beneficiarul serviciului poate, în orice moment și fără a oferi niciun motiv, să șteargă contul (să demisioneze din cont) prin trimiterea unei cereri corespunzătoare către furnizorul de servicii, în special prin e-mail la următoarea adresă: shop@mikesport.eu sau în scris la următoarea adresă: adresa locală de livrare (adresa companiei de logistică de la care se transmite corespondența către Polonia): Olza Logistic - Mike SPORT Matei Corvin 48, 410142, Oradea, jud. Bihor, România

2.1.2. Formular de comandă - utilizarea Formularului de comandă începe atunci când Clientul adaugă primul Produs în coșul electronic din Magazinul online. Plasarea unei Comenzi are loc după ce Clientul parcurge în total doi pași ulteriori - (1) după completarea Formularului de comandă și (2) făcând clic pe câmpul „Comandă și plătește” de pe site-ul magazinului online după completarea Formularului de comandă - până atunci este posibil să modificați datele introduse (în acest scop, urmați mesajele și informațiile afișate disponibile pe site-ul magazinului online). În Formularul de comandă, este necesar ca Clientul să furnizeze următoarele date cu privire la Client: numele și prenumele / numele companiei, adresa (strada, numărul casei / apartamentului, codul poștal, orașul, țara), adresa de e-mail, contactul numărul de telefon și datele referitoare la Contractul de vânzare: Produsul (produsele), cantitatea produsului (produsele), locul și modalitatea de livrare a produsului (produsele), metoda de plată. În cazul clienților care nu sunt consumatori, este necesar, de asemenea, să furnizați numele companiei și numărul de identificare fiscală.

2.1.2.1. Formularul de comandă a serviciului electronic este furnizat gratuit și are un caracter unic și se încheie atunci când comanda este plasată prin intermediul acestuia sau când Clientul încetează să plaseze comanda prin el mai devreme.

2.1.3. Buletin informativ - utilizarea Buletinului informativ are loc după furnizarea adresei de e-mail în fila „Buletin informativ” vizibil pe site-ul magazinului online către care urmează să fie trimise edițiile ulterioare ale Buletinului informativ și făcând clic pe câmpul „Abonați-vă”. De asemenea, vă puteți abona la Newsletter selectând caseta de selectare corespunzătoare atunci când creați un Cont - la crearea Contului, Clientul este abonat la Newsletter.

2.1.3.1. Serviciul electronic Newsletter este furnizat gratuit pentru o perioadă nedeterminată. Beneficiarul serviciului are opțiunea, în orice moment și fără a oferi niciun motiv, să se dezaboneze de la buletinul informativ (să renunțe la buletinul informativ) prin trimiterea unei cereri relevante către furnizorul de servicii, în special prin e-mail la următoarea adresă: shop @ mikesport.eu sau în scris la adresa locală de livrare (adresa companiei de logistică de la care se transmite corespondența către Polonia): Olza Logistic - Mike SPORT Matei Corvin 48, 410142, Oradea, jud. Bihor, România

2.2. Cerințe tehnice necesare pentru cooperarea cu sistemul TIC utilizat de Furnizorul de servicii: (1) un computer, laptop sau alt dispozitiv multimedia cu acces la Internet; (2) acces la poșta electronică; (3) browser web actualizat: Mozilla Firefox; Internet Explorer; Operă; Google Chrome; Safari sau Microsoft Edge; (4) rezoluția minimă recomandată a ecranului: 1024x768; (5) activarea cookie-urilor și a suportului Javascript în browserul web.

2.3. Destinatarul serviciului este obligat să utilizeze Magazinul online într-o manieră compatibilă cu legea și moralitatea, cu respectarea drepturilor personale, precum și a drepturilor de autor și a proprietății intelectuale a Furnizorului de servicii și a terților. Destinatarul serviciului este obligat să introducă date în concordanță cu faptele. Destinatarului serviciului i se interzice furnizarea de conținut ilegal.

2.4. Procedura de reclamație privind Serviciile Electronice este indicată la pct 6. Reglementări.

3. CONDIȚII PENTRU ÎNCHEIEREA UNUI ACORD DE VÂNZARE


3.1. Încheierea Acordului de vânzare între Client și Vânzător are loc după ce Clientul a plasat o Comandă utilizând Formularul de Comandă din Magazinul online, în conformitate cu punctul 2.1.2 din Regulamente.

3.2. Prețul produsului afișat pe site-ul magazinului online este dat în zloti poloneze și include taxe. Prețul total, inclusiv taxele Produsului care face obiectul Comenzii, precum și costurile de livrare (inclusiv tarifele pentru transport, livrare și servicii poștale) și alte costuri, iar dacă valoarea acestor taxe nu poate fi determinată - despre obligație pentru a le plăti, Clientul este informat pe site-ul magazinului online la plasarea unei Comenzi, inclusiv atunci când Clientul își exprimă dorința de a fi obligat prin Contractul de vânzare.

3.3. Procedura pentru încheierea unui Acord de vânzări în Magazinul online utilizând Formularul de comandă

3.3.1. Încheierea contractului de vânzare între client și vânzător are loc după ce clientul a plasat o comandă în magazinul online în conformitate cu punctul 2.1.2 din Regulamente.

3.3.2. După plasarea Comenzii, Vânzătorul confirmă imediat primirea acesteia și, în același timp, acceptă Comanda pentru executare. Confirmarea primirii Comenzii și acceptarea acesteia pentru implementare are loc prin trimiterea către Client a unui e-mail corespunzător la adresa de e-mail a Clientului furnizată la plasarea Comenzii, care conține cel puțin declarația Vânzătorului de primire a Comenzii și acceptarea acesteia pentru implementarea și confirmarea încheierii contractului de vânzare. La primirea e-mailului de mai sus de către Client, se încheie un Contract de vânzare între Client și Vânzător.

3.4. Consolidarea, securizarea și punerea la dispoziția Clientului a conținutului Contractului de vânzare încheiat are loc prin (1) furnizarea prezentelor Reglementări pe site-ul magazinului online și (2) trimiterea către Client a mesajului de e-mail menționat la punctul 3.3.2. Din Regulamente. Conținutul contractului de vânzare este înregistrat și securizat suplimentar în sistemul IT al magazinului online al vânzătorului.

4. METODE ȘI TERMENI DE PLATĂ PENTRU PRODUS


4.1. Vânzătorul pune la dispoziția Clientului următoarele metode de plată în temeiul Contractului de vânzare:

4.1.1. Plata prin transfer bancar, plăți electronice și plăți cu cardul prin Przelewy24.pl - posibilele metode de plată actuale sunt specificate pe site-ul magazinului online în fila cu informații despre metodele de plată (https://www.mikesport.ro/costuri-de-livrare.html) și pe site-ul https://www.przelewy24.pl/.

4.1.2.1. Decontările tranzacțiilor cu plăți electronice, transferuri bancare și carduri de plată se efectuează în conformitate cu alegerea Clientului prin Przelewy24.pl. Serviciul de plăți electronice și carduri de plată este furnizat de:

4.1.2.1.1. Przelewy24.pl - companie PayPro S.A. cu sediul în Poznań (adresa sediului: ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań), înscris în Registrul Antreprenorilor din Registrul Curții Naționale păstrat de Judecătoria Poznań - Nowe Miasto și Wilda din Poznań, Divizia 8 Comercială Registrul Curții Naționale sub numărul KRS 0000347935, NIP 7792369887, REGON 301345068.

4.2. Termen de plata:

4.2.1. Dacă Clientul alege să plătească cu un card de plată, Clientul este obligat să efectueze plata în termen de 7 zile calendaristice de la data Contractului de vânzare.

4.2.2. Dacă Clientul alege să plătească în numerar la livrare, Clientul este obligat să efectueze plata la livrare.

5. COST, METODE ȘI TIMP DE LIVRARE A PRODUSULUI


5.1. Livrarea Produsului către Client este plătibilă, cu excepția cazului în care Contractul de vânzare prevede altfel. Costurile de livrare a produselor (inclusiv taxele pentru transport, livrare și servicii poștale) sunt indicate Clientului pe site-ul magazinului online în fila cu informații despre costurile de livrare și la plasarea Comenzii, inclusiv atunci când Clientul își exprimă dorința de a fi obligat de vânzări Acord.

5.2. Vânzătorul pune la dispoziția clientului următoarele metode de livrare a produsului:

5.2.1. Livrare prin curier

5.2.2. Expediere la punctul de ridicare.

5.3. Data livrării Produsului către Client este de până la 11 Zile Lucrătoare , cu excepția cazului în care se specifică o perioadă mai scurtă în descrierea Produsului sau la plasarea Comenzii. În cazul Produselor cu termene de livrare diferite, data de livrare este cea mai lungă dată dată, care, totuși, nu poate depăși 11 zile lucrătoare. Începutul perioadei de livrare a Produsului către Client se calculează după cum urmează:

5.3.1. Dacă Clientul alege metoda de plată prin transfer bancar, plată electronică sau card de plată - de la data creditării contului bancar sau a contului de decontare a Vânzătorului.

6. PROCEDURA DE TRAITARE A PLÂNGERILOR

6.1 Prezenta secțiune 6 din Regulament definește procedura de tratare a reclamațiilor comună tuturor reclamațiilor transmise Vânzătorului, în special reclamații privind Produse, Contracte de vânzare, Servicii electronice și alte reclamații legate de funcționarea Vânzătorului sau a Magazinului Online.

6.2 Baza și domeniul de aplicare a răspunderii sunt definite de legile general aplicabile, în special Codul civil, Legea privind drepturile consumatorilor și Legea privind furnizarea de servicii electronice din 18 iulie 2002 (Jurnalul de Legi nr. 144, articolul 1204, cu modificările ulterioare).

6.2.1 Prevederi detaliate privind reclamația Produsului - un articol mobil - achiziționat de Client în baza Contractului de vânzare încheiat cu Vânzătorul până la 31 decembrie 2022 sunt prevăzute în prevederile Codului civil în redactarea aplicabilă până la 31 decembrie. , 2022, în special art. 556-576 din Codul civil. Aceste prevederi specifică în special temeiul și domeniul de aplicare a răspunderii Vânzătorului față de Client dacă Produsul vândut prezintă un defect fizic sau legal (garanție). Vânzătorul este obligat să livreze Produsul Clientului fără defecte. Potrivit art. 558 § 1 din Codul civil, este exclusă răspunderea Vânzătorului în temeiul garanției pentru Produsul achiziționat în conformitate cu teza anterioară față de Clientul care nu este consumator.

6.2.2 Prevederi detaliate privind reclamația Produsului - un articol mobil (inclusiv un articol mobil cu elemente digitale), dar excluzând un articol mobil care servește doar ca purtător de conținut digital - achiziționat de Client în baza Contractului de vânzare încheiat cu Vânzătorul de la 1 ianuarie 2023 sunt definite de prevederile Legii privind drepturile consumatorului în redactarea aplicabilă de la 1 ianuarie 2023, în special art. 43a - 43g din Legea privind drepturile consumatorilor. Aceste prevederi specifică în special temeiul și domeniul de aplicare a răspunderii Vânzătorului față de consumator în cazul nerespectării Produsului cu Contractul de vânzare.

6.2.3 Prevederi detaliate cu privire la reclamația unui Produs - conținut sau serviciu digital sau un articol mobil care servește doar ca purtător de conținut digital - achiziționat de Client în temeiul Contractului de vânzare încheiat cu Vânzătorul de la 1 ianuarie 2023 sau înainte de aceasta data, în cazul în care livrarea unui astfel de Produs urma să aibă loc sau a avut loc după această dată, sunt determinate de prevederile Legii privind drepturile consumatorilor în formularea aplicabilă de la 1 ianuarie 2023, în special art. 43h - 43q din Legea drepturilor consumatorilor. Aceste prevederi specifică în special temeiul și domeniul de aplicare a răspunderii Vânzătorului față de consumator în cazul nerespectării Produsului cu Contractul de vânzare.

6.3 Se poate depune o plângere, de exemplu:

    • în scris la următoarea adresă: Polonia, Zawila 69/2.3, Cracovia 30-390, Mike SPORT;
    • în formă electronică prin e-mail la următoarea adresă: shop@mikesport.eu


6.4 Produsul poate fi trimis sau returnat ca parte a reclamației la următoarea adresă: MikeSPORT OLZA logistics , Matei Corvin 48, 410142, Oradea, jud. Bihor, România.

6.5.Se recomandă furnizarea în descrierea reclamației: (1) informații și circumstanțe referitoare la obiectul reclamației, în special tipul și data neregulilor sau nerespectării contractului; (2) să solicite o modalitate de a aduce contractul în conformitate sau o declarație privind reducerea prețului sau retragerea din contract sau altă revendicare; și (3) datele de contact ale reclamantului - acest lucru va facilita și va accelera examinarea plângerii. Cerințele prevăzute în teza anterioară sunt doar recomandări și nu afectează eficacitatea reclamațiilor depuse fără descrierea recomandată a reclamației.

6.6 În cazul unei modificări a datelor de contact furnizate de reclamant în timpul examinării reclamației, acesta este obligat să informeze Vânzătorul despre aceasta.

6.7 Reclamația poate fi însoțită de dovezi (de exemplu, fotografii, documente sau Produs) legate de subiectul reclamației. De asemenea, Vânzătorul poate cere reclamantului să furnizeze informații suplimentare sau să trimită dovezi (de exemplu, fotografii), dacă acest lucru facilitează și accelerează examinarea reclamației de către Vânzător.

6.8.Vânzătorul va răspunde la reclamație imediat, nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data primirii acesteia.

7. METODE EXTRAJUDICIALE DE REZOLVARE A RECLAMĂRILOR ȘI DE EXECUTARE A RECLAMĂRILOR, CA ȘI REGULI DE ACCES LA ACESTE PROCEDURI


7.1. Informații detaliate cu privire la posibilitatea consumatorului de a utiliza metode extrajudiciare de plângere și recurs și regulile de acces la aceste proceduri sunt disponibile pe site-ul web https://ec.europa.eu/consumers/odr , acolo unde este disponibilă platforma sistemului de soluționare a litigiilor online.între consumatori și antreprenori la nivelul UE (platforma ODR). Platforma ODR este un site web interactiv și multilingv cu un ghișeu unic pentru consumatori și antreprenori care caută soluționarea extrajudiciară a unui litigiu privind obligațiile contractuale care decurg dintr-un contract de vânzare online sau contract de furnizare de servicii.

8. DREPTUL DE RETRAGERE DIN CONTRACTUL

8.1 Un consumator care a încheiat un contract la distanță se poate retrage din acesta în termen de 14 de zile calendaristice fără a indica niciun motiv și fără a suporta costuri, cu excepția costurilor specificate la pct. 8.8 din Regulament. Pentru a respecta termenul limită, este suficient să trimiteți o declarație înainte de expirarea acestuia. Se poate depune o declarație de retragere din contract, de exemplu:

    • în scris la următoarea adresă: Polonia,  Zawiła 69/2.3, Cracovia 30-390, Mike SPORT.
    • în formă electronică prin e-mail la următoarea adresă: shop@mikesport.eu.

8.2 Returul Produsului - articole mobile (inclusiv articole mobile cu elemente digitale) ca parte a retragerii din contract se poate face la următoarea adresă: MikeSPORT OLZA logistics, Matei Corvin 48, 410142, Oradea, jud. Bihor, România.


8.3 Un model de formular de retragere exemplar este inclus în anexa 2 la Legea privind drepturile consumatorilor și este disponibil suplimentar la punctul 12 din Regulament. Consumatorul poate folosi șablonul de formular, dar nu este obligatoriu.

8.4 Termenul limită de retragere din contract începe:

8.4.1 pentru un contract în baza căruia Vânzătorul emite Produsul, fiind obligat să-și transfere dreptul de proprietate - din momentul intrării în posesie a Produsului de către consumator sau un terț indicat de acesta, altul decât transportatorul, și în cazul un contract care: (1) acoperă multe Produse, care sunt livrate separat, în loturi sau în părți - de la intrarea în posesia ultimului Produs, lot sau parte, sau (2) constă în livrarea regulată a Produselor pentru o perioadă specificată de timp - de la intrarea în posesia primului dintre Produse;

8.4.2 pentru alte contracte - de la data încheierii contractului.

8.5 În cazul retragerii dintr-un contract la distanță, contractul este considerat nul.

8.6 Produse - articole mobile, inclusiv articole mobile cu elemente digitale:

8.6.1 Vânzătorul este obligat să returneze imediat, nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data primirii declarației consumatorului de retragere din contract, consumatorului toate plățile efectuate de acesta, inclusiv costurile livrării Produsului - un articol mobil, inclusiv un articol mobil cu elemente digitale (cu excepția costurilor suplimentare rezultate din metoda de livrare aleasă de consumator, alta decât cea mai ieftină metodă de livrare standard disponibilă în Magazinul Online). Vânzătorul rambursează plata folosind aceeași metodă de plată ca cea folosită de consumator, cu excepția cazului în care consumatorul a fost de acord în mod expres cu o altă metodă de returnare, care nu implică niciun cost pentru el. În cazul Produselor - articole mobile (inclusiv articole mobile cu elemente digitale) - dacă Vânzătorul nu s-a oferit să ridice Produsul de la consumator însuși, acesta poate reține rambursarea plăților primite de la consumator până când acesta primește produsul înapoi sau consumatorul furnizează dovada returnării acestuia, oricare dintre acestea survine mai întâi.

8.6.2 În cazul Produselor - obiecte mobile (inclusiv articole mobile cu elemente digitale) - consumatorul este obligat să returneze imediat, nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data la care s-a retras din contract, să returneze Produsul la Vânzător sau predau-l unei persoane autorizate de Vânzător pentru colectare, cu excepția cazului în care Vânzătorul s-a oferit să ridice el însuși Produsul. Pentru a respecta termenul limită, este suficient să trimiteți înapoi Produsul înainte de expirarea acestuia.

8.6.3 Consumatorul este răspunzător pentru o scădere a valorii Produsului - un articol mobil (inclusiv un articol mobil cu elemente digitale) - ca urmare a utilizării acestuia într-un mod care depășește ceea ce este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea produsului.

8.7 Produse - conținut digital sau servicii digitale:

8.7.1 În cazul retragerii din contractul de livrare a Produsului - conținut digital sau serviciu digital - Vânzătorul, de la data primirii declarației consumatorului privind retragerea din contract, nu poate utiliza conținut în afara datelor personale. furnizat sau generat de consumator la utilizarea Produsului - continut digital sau serviciu digital - furnizat de Vanzator, cu exceptia continutului care: (1) este util numai in legatura cu continutul digital sau serviciul digital care a facut obiectul contracta; (2) se referă numai la activitatea consumatorului atunci când utilizează conținutul digital sau serviciul digital furnizat de Vânzător; (3) au fost combinate de către comerciant cu alte date și nu pot fi separate de acestea sau pot fi separate doar cu efort disproporționat; (4) au fost produse de consumator împreună cu alți consumatori care le mai pot folosi. Cu excepția cazurilor menționate la punctele (1)-(3) de mai sus, Vânzătorul, la cererea consumatorului, îi furnizează acestuia conținut, altul decât datele cu caracter personal, care a fost furnizat sau creat de consumator la utilizarea conținutului digital sau digital. serviciu furnizat de Vânzător. În cazul retragerii din contract, Vânzătorul poate împiedica consumatorul să utilizeze în continuare conținutul digital sau serviciul digital, în special prin împiedicarea consumatorului de a accesa conținutul digital sau serviciul digital sau blocarea contului utilizatorului, ceea ce nu afectează drepturile consumatorului la care se face referire în teza anterioară. Consumatorul are dreptul de a recupera conținut digital de la Vânzător în mod gratuit, fără obstacole din partea Vânzătorului, într-o perioadă rezonabilă de timp și într-un format utilizat în mod obișnuit, care poate fi citit de mașină.

8.7.2 În cazul retragerii din contractul de furnizare a Produsului - conținut digital sau serviciu digital, consumatorul este obligat să înceteze utilizarea acestui conținut digital sau serviciu digital și să-l pună la dispoziție terților.

8.8 Posibile costuri legate de retragerea consumatorului din contract, pe care consumatorul este obligat să le suporte:

8.8.1 În cazul Produselor - articole mobile (inclusiv articole mobile cu elemente digitale) - dacă consumatorul a ales o metodă de livrare a Produsului, alta decât cea mai ieftină metodă standard de livrare disponibilă în Magazinul Online, Vânzătorul nu este obligat pentru a rambursa costurile suplimentare suportate de consumator.

8.8.2 În cazul Produselor - articole mobile (inclusiv articole mobile cu elemente digitale) - Consumatorul suportă costurile directe de returnare a Produsului. În cazul Produselor care nu pot fi trimise înapoi prin poștă obișnuită (de exemplu, pachete voluminoase), consumatorul poate suporta costuri mai mari de trimitere a acestora, în conformitate cu următorul exemplu de listă de prețuri a unuia dintre transportatori: https://curier-online.ro/

8.8.3 În cazul unui Produs - serviciu, a cărui prestare - la cererea expresă a consumatorului - a început înainte de termenul limită de retragere din contract, consumatorul care își exercită dreptul de retragere din contract după depunerea unui astfel de cererea este obligata sa plateasca pentru serviciile indeplinite pana la retragerea din contract. Suma plății se calculează proporțional cu sfera serviciului prestat, ținând cont de prețul sau remunerația convenită în contract. Dacă prețul sau remunerația este excesivă, baza de calcul a acestei sume este valoarea de piață a beneficiului acordat.


8.9 Dreptul de retragere dintr-un contract la distanță nu este disponibil consumatorului în legătură cu contractele:

8.9.1  (1) pentru prestarea de servicii pentru care consumatorul este obligat să plătească prețul, dacă Vânzătorul a efectuat integral serviciul cu acordul expres și prealabil al consumatorului, care a fost informat înainte de începerea serviciului că dupa prestarea serviciului de catre Vanzator, acesta va pierde dreptul de a se retrage din contract si a luat act de acesta; (2) în care prețul sau remunerația depinde de fluctuațiile de pe piața financiară asupra cărora Vânzătorul nu deține control și care pot apărea înainte de termenul limită de retragere din contract; (3) în care obiectul serviciului este un Produs - un articol mobil (inclusiv un articol mobil cu elemente digitale) - neprefabricat, fabricat conform specificațiilor consumatorului sau care servește pentru a satisface nevoile individuale ale acestuia; (4) în care obiectul serviciului este un Produs - un articol mobil (inclusiv un articol mobil cu elemente digitale) - supus deteriorării rapide sau având o durată de valabilitate scurtă; (5) în care obiectul serviciului este un Produs - un articol mobil (inclusiv un articol mobil cu elemente digitale) - livrat în ambalaj sigilat, care nu poate fi returnat după deschiderea coletului din motive de protecție a sănătății sau de igienă, dacă coletul a fost deschis după livrare; (6) în care obiectul serviciului sunt Produse - obiecte mobile (inclusiv obiecte mobile cu elemente digitale) - care după livrare, datorită naturii lor, sunt legate inseparabil de alte obiecte mobile, inclusiv obiecte mobile cu elemente digitale; (7) în care obiectul serviciului sunt băuturi alcoolice, al căror preț a fost convenit la încheierea Contractului de vânzare, a căror livrare poate avea loc numai după 30 de zile și a căror valoare depinde de fluctuațiile pieței asupra cărora Vânzătorul nu are control; (8) în care consumatorul a cerut în mod explicit ca Vânzătorul să vină la el pentru reparații sau întreținere urgente; în cazul în care Vânzătorul furnizează servicii suplimentare, altele decât cele solicitate de consumator, sau livrează Produse - obiecte mobile (inclusiv obiecte mobile cu elemente digitale) - altele decât piese de schimb necesare pentru efectuarea reparațiilor sau întreținerii, consumatorul are dreptul de a se retrage din contract în legătură cu servicii sau produse suplimentare; (9) în care obiectul serviciului sunt înregistrări sonore sau vizuale sau programe informatice livrate în ambalaj sigilat, dacă coletul a fost deschis după livrare; (10) pentru livrarea de ziare, periodice sau reviste, cu excepția unui contract de abonament; (11) încheiat prin licitație publică; (12) pentru prestarea de servicii de cazare, altele decât în ​​scop rezidenţial, transport de mărfuri, închirieri auto, catering, servicii legate de petrecere a timpului liber, divertisment, evenimente sportive sau culturale, dacă în contract se specifică ziua sau perioada prestării serviciului; (13) pentru furnizarea de conținut digital nelivrat pe un suport material, pentru care consumatorul este obligat să plătească prețul, dacă Vânzătorul a început serviciul cu acordul expres și prealabil al consumatorului, care a fost informat înainte de prestarea serviciului; ca dupa prestarea serviciului de catre Vanzator, acesta va pierde dreptul de a se retrage din contract si a luat la cunostinta acestuia, iar Vanzatorul a furnizat consumatorului confirmarea la care se refera art. 15 sec. 1 și 2 sau art. 21 sec. 1 din Legea drepturilor consumatorilor; (14) pentru prestarea de servicii pentru care consumatorul este obligat sa plateasca pretul pentru care consumatorul a solicitat in mod expres Vanzatorului sa vina la acesta pentru reparatii, iar serviciul a fost deja executat integral cu acordul expres si prealabil al consumator.


8.10.Prevederile privind consumatorul cuprinse in prezentul pct.8 din Regulamente se aplica de la 1 ianuarie 2021 si pentru contractele incheiate de la acea data si Beneficiarului Serviciului sau Clientului care este persoana fizica care incheie un contract direct legat de activitatea sa de afaceri. , atunci când din conținutul prezentului contract rezultă că acesta nu are caracter profesional pentru persoana respectivă, rezultând în special din obiectul activității de afaceri desfășurate de aceasta, pus la dispoziție în baza prevederilor privind Registrul central și Informațiile privind Activitate economică.

9. DISPOZIȚII PRIVIND ANTREPRENORII


9.1. Acest punct 9 din Reglementări și toate prevederile cuprinse în acesta sunt abordate și, prin urmare, sunt obligatorii numai pentru Client sau Beneficiarul serviciului care nu este consumator, și de la 1 ianuarie 2021 și pentru contractele încheiate din acea zi, nu și o persoană fizică care încheie un contract direct legat de activitatea sa economică, atunci când conținutul acestui contract arată că nu are o natură profesională pentru această persoană, rezultând în special din subiectul activității comerciale desfășurate de aceasta.

9.2. Vânzătorul are dreptul să se retragă din Contractul de vânzare în termen de 14 zile calendaristice de la data încheierii sale. Retragerea din Contractul de vânzare în acest caz poate avea loc fără a oferi un motiv și nu dă naștere niciunei pretenții din partea Clientului împotriva Vânzătorului.

9.3. Vânzătorul are dreptul să limiteze metodele de plată disponibile, inclusiv să solicite plata anticipată în totalitate sau parțial, indiferent de metoda de plată aleasă de Client și de faptul încheierii Contractului de vânzare.

9.4. Furnizorul de servicii poate rezilia contractul pentru furnizarea de servicii electronice cu efect imediat și fără a da motive, trimitând Destinatarului serviciului o declarație adecvată.

9.5. Răspunderea Furnizorului de Servicii / Vânzătorului față de Beneficiarul Serviciului / Client, indiferent de temeiul său juridic, este limitată - atât ca parte a unei singure creanțe, cât și pentru toate creanțele în total - până la valoarea prețului plătit și costurile de livrare conform Acordului de vânzare, dar nu mai mult de până la suma de 1 000 PLN. Limitarea sumei menționată în propoziția precedentă se aplică tuturor revendicărilor direcționate de către Beneficiarul Serviciului / Client împotriva Furnizorului de Servicii / Vânzătorului, inclusiv în absența unui Acord de vânzare sau care nu are legătură cu Acordul de vânzare. Furnizorul de servicii / Vânzătorul este răspunzător față de Beneficiarul Serviciului / Client numai pentru daunele tipice previzibile la momentul încheierii contractului și nu este răspunzător pentru profiturile pierdute. Vânzătorul nu este, de asemenea, responsabil pentru întârzierea transportului expedierii.

9.6. Orice litigii apărute între Vânzător / Furnizorul de servicii și Clientul / Beneficiarul serviciului vor fi supuse instanței judecătorești competente cu privire la sediul Vânzătorului / Furnizorului de servicii.

10. RECENZII DESPRE PRODUSE

10.1 Vânzătorul permite Clienților săi să emită și să acceseze opinii despre Produse și Magazinul Online în condițiile prevăzute în această secțiune a Regulamentelor.


10.2 Este posibil să lase o opinie de către Client după utilizarea formularului care permite adăugarea unei opinii despre Produs sau Magazinul Online. Acest formular poate fi pus la dispoziție direct pe site-ul Magazinului Online (inclusiv folosind un widget extern) sau poate fi pus la dispoziție printr-un link individual primit de Client după achiziție la adresa de e-mail furnizată de acesta. Atunci când adaugă o opinie, Clientul poate adăuga și o evaluare grafică sau o fotografie a Produsului - dacă o astfel de opțiune este disponibilă în formularul de opinie.


10.3 Opinia asupra Produsului poate fi emisă numai pentru Produsele achiziționate efectiv din Magazinul Online al Vânzătorului și de către Clientul care a achiziționat Produsul în curs de revizuire. Este interzisă încheierea de Acorduri de Vânzare fictive sau aparente pentru a emite o opinie despre Produs. O opinie despre Magazinul Online poate fi emisă de o persoană care este Client al Magazinului Online.

10.4 Adăugarea de opinii de către Clienți nu poate fi folosită pentru activități ilegale, în special pentru activități care constituie un act de concurență neloială sau activități care încalcă drepturile personale, drepturile de proprietate intelectuală sau alte drepturi ale Vânzătorului sau ale terților. Prin adăugarea unei opinii, Clientul este obligat să acționeze în conformitate cu legea, prezentul Regulament și decența.

10.5 Opiniile pot fi puse la dispoziție direct pe site-ul Magazinului Online (de exemplu, asupra unui produs dat) sau pe un site extern care colectează opinii care cooperează cu Vânzătorul și la care se referă pe site-ul Magazinului Online (inclusiv prin intermediul unui widget extern plasat pe site-ul Magazinului Online) .

10.6 Vânzătorul se asigură că opiniile publicate despre Produse provin de la Clienții săi care au achiziționat Produsul. În acest scop, Vânzătorul întreprinde următoarele acțiuni pentru a verifica dacă opiniile provin de la Clienții săi:

10.6.1 Publicarea unui aviz emis folosind un formular disponibil direct pe site-ul Magazinului Online necesită o verificare prealabilă de către Furnizorul de servicii. Verificarea constă în verificarea conformității avizului cu Reglementările, în special verificarea dacă persoana care face recenzia este Client al Magazinului Online - în acest caz, Vânzătorul verifică dacă respectiva persoană a efectuat o achiziție în Magazinul Online, iar în în cazul unei opinii despre Produs, el verifică suplimentar dacă a achiziționat Produsul revizuit. Verificarea are loc fără întârzieri nejustificate.

10.6.2. Vânzătorul trimite Clienților săi (inclusiv prin intermediul unui site extern care colectează opinii cu care cooperează) un link individual către adresa de e-mail furnizată de acesta în timpul achiziției - în acest fel, doar Clientul care a achiziționat Produsul în Magazinul Online primește acces la formularul de opinie.

10.6.3 În cazul în care îndoielile sau obiecțiile Vânzătorului adresate Vânzătorului de către alți Clienți sau terți cu privire la faptul dacă o anumită opinie provine de la Client sau dacă un anumit Client a achiziționat un anumit Produs, Vânzătorul își rezervă dreptul de a contacta autorul opiniei pentru a clarifica și confirma că este de fapt Client al Magazinului Online sau a achiziționat Produsul revizuit.

10.7 Orice comentarii, contestații împotriva revizuirii avizului sau rezerve cu privire la faptul dacă o anumită opinie provine de la Client sau dacă un anumit Client a cumpărat un anumit Produs pot fi raportate într-o manieră analogă cu procedura de reclamație indicată la punctul 6 din Reguli.


10.8 Vânzătorul nu postează și nu dispune postarea unor opinii sau recomandări false ale Clienților către o altă persoană și nu denaturează opiniile sau recomandările Clienților pentru a-și promova Produsele. Vânzătorul oferă atât recenzii pozitive, cât și negative. Vânzătorul nu oferă recenzii sponsorizate.

11. DISPOZIȚII FINALE


11.1. Acordurile încheiate prin intermediul magazinului online sunt încheiate în limba română.

11.2. În conformitate cu Legea privind bateriile și acumulatorii, Vânzătorul este obligat să accepte bateriile uzate și bateriile uzate de la Clientul utilizatorului final.

11.3. Modificarea regulamentelor:

11.3.1. Furnizorul de servicii își rezervă dreptul de a modifica regulamentele din motive importante, adică: modificări ale legii; modificări ale metodelor de plată și livrare - în măsura în care aceste modificări afectează punerea în aplicare a prevederilor prezentului regulament.

11.3.2. În cazul încheierii de contracte continue pe baza prezentelor regulamente (de exemplu, furnizarea de servicii electronice - cont), regulamentele modificate obligă beneficiarul serviciului dacă cerințele specificate la art. 384 și 384 [1] din Codul civil, adică Destinatarul serviciului a fost informat în mod corespunzător cu privire la modificări și nu a reziliat contractul în termen de 15 zile calendaristice de la data notificării. În cazul în care modificarea regulamentului are ca rezultat introducerea oricăror noi taxe sau o creștere a taxelor existente, Beneficiarul serviciului are dreptul să se retragă din contract.

11.3.3. În cazul încheierii de contracte de altă natură decât contractele continue (de exemplu, acordul de vânzare) pe baza prezentelor regulamente, modificările la regulamente nu vor încălca în niciun fel drepturile dobândite de clienți / clienți înainte de data efectivă a modificărilor la regulamentele, în special modificările aduse regulamentelor, nu vor afecta comenzile deja plasate sau plasate și acordurile de vânzare încheiate, implementate sau executate.

11.4. În chestiuni care nu sunt reglementate de aceste regulamente, se vor aplica dispoziții generale ale legislației poloneze, în special: Codul civil; Legea privind furnizarea de servicii electronice din 18 iulie 2002 (Journal of Laws 2002 nr. 144, pct. 1204, cu modificările ulterioare); Legea drepturilor consumatorilor; și alte dispoziții relevante din legislația general aplicabilă.

11.5. Aceste Reglementări nu exclud prevederile în vigoare în țara de reședință obișnuită a consumatorului care încheie un contract cu Furnizorul de Servicii / Vânzător, care nu poate fi exclus prin acord. În acest caz, Furnizorul de servicii / Vânzătorul garantează consumatorului protecția acordată acestuia pe baza unor dispoziții care nu pot fi excluse prin acord.

12. MODALITATE DE FORMĂ DE RETRAGERE DIN CONTRACT (ANEXA NUMĂRUL 2 LA ACTUL PRIVIND DREPTURILE CONSUMATORILOR)


Model de formular de retragere

(acest formular trebuie completat și returnat numai dacă doriți să vă retrageți din contract)


- Destinatar: adresa de livrare
locală (adresa companiei de logistică de la care se trimite corespondența către Polonia): Olza Logistic - Mike SPORT Matei Corvin 48, 410142, Oradea, jud. Bihor, România shop@mikesport.eu


– Eu/Noi(*) prin prezenta notific(*) cu privire la retragerea mea/noastră din contractul de vânzare a următoarelor bunuri(*) contractul de furnizare a următoarelor bunuri(*) contractul pentru o sarcină specifică care implică efectuarea următoarelor bunuri(*)/pentru prestarea următorului serviciu (*)


- Data încheierii contractului (*) / chitanță (*)
- Numele și prenumele consumatorului (consumatorilor)
- Adresa consumatorului (consumatorilor)
- Semnătura consumatorului (consumatorilor) (numai dacă formularul este trimis pe hârtie) formular)
- Data
(*) Ștergeți după caz.